יום רביעי, 28 באוקטובר 2009

תערוכה חדשה של רלי אברהמי






תערוכה חדשה של רלי אברהמי באירוע השקת הגלריה לצילום


במכללת הדסה ירושלים פתיחה 5.11



רלי אברהמי, מבכירת צלמות המגזין בישראל, תעלה תערוכה חדשה שתשיק את הגלריה לצילום של החוג לתקשורת צילומית במכללת הדסה ירושלים. האירוע החגיגי של חנוכת הגלריה ופתיחת התערוכה "רלי אברהמי - יומן" יתקיים ביום חמישי, 5 בנובמבר 2009 בשעה 18:00 בקמפוס המכללה, רחוב הנביאים 37, ירושלים. אוצרת התערוכה: שרה פילר.



רלי אברהמי היא בוגרת החוג לצילום של מכללת הדסה וכיום מרצה בו. מאז שנת 2006 מצלמת אברהמי וכותבת "יומן". היא מזמינה אותנו להצטרף אליה לחתונה של קרובים ואל מחוזות ילדות שקושרים יחדיו תולדות חיים של שלושה דורות. חלק מהתמונות הן תחנות של עצב שבהן היא נפרדת מיקירים בדרך מהבית אל בית החולים, אל בית הקברות ואל "השבעה", חלקן מתעדות ימים זכורים מתוך האלבום המשפחתי, כמו בוקר הגיוס של הבן לצבא ומסע אל עיר נעוריו של אב זקן, אביו של בן זוגה אבנר, בפולין. לכל תצלום נוסף כיתוב תמונה, שיוצר את הבסיס לפענוח הסיפור.



רלי מנציחה ימים הקשורים בה ובסובבים אותה. אלה תמונות "המצב המשפחתי" שלה: אמה הישנה במלון דרכים בהולנד,
או בתה במדי צופים, תמונות המשקפות את המציאות הפרטית, וגם הישראלית המוכרת לכולנו. בדומה למצולמים בעיתון המתייצבים מול המצלמה ומישירים אליה מבט, מסמנת רלי ימים מיוחדים ביומנה וביומנם של הצופים.



על האמנית
רלי אברהמי היא זוכת פרס קונסטנטינר לשנת 2004, שנה שבה גם הוצגו צילומיה במוזיאון תל-אביב. תצלומיה של רלי מתפרסמים בקביעות במוסף סוף השבוע של "הארץ" .
התערוכה "רלי אברהמי- יומן" תיפתח ב- 5.11 ותהיה פתוחה לקהל הרחב עד 21.12 בימים א'-ה' בין השעות 10:00-18:00 בגלריה החדשה לצילום במכללת הדסה, רחוב הנביאים 37, ירושלים.
http://www.hadassah.ac.il/main.html
לפרטים נוספים על מכללת הדסה ירושלים

אין תגובות:

החוג למדעי המחשב

החוג למדעי המחשב