יום שבת, 6 במרץ 2010

תערוכה חדשה במכללת הדסה ירושלים - שני נחמיאס



תערוכה של הצלמת שני נחמיאס תפתח בגלריה לצילום של המכללה האקדמית הדסה ירושלים שם התערוכה: " יוֹפי דוֹפי"
אוצרת: יעל אייזנר

הצלמת שני נחמיאס תעלה בגלריה של החוג לתקשורת צילומית במכללה האקדמית הדסה ירושלים את תערוכת הצילומים "יופי דופי".
התערוכה תפתח בתאריך 10.3.2010, בשעה 18:00 ותהיה פתוחה לקהל עד לתאריך 10.4.2010.
בסדרת הצילומים בוחנת נחמיאס את הגוף הנשי במטרה לבטא את היופי הנמצא מעבר לסבל, למוזרות ולעיוות, מתוך אמונה כי שלמות ופגם הם שני אלמנטים השלובים זה בזה באופן שאינו מאפשר את התרתם.

שני נחמיאס הציגה תערוכות יחיד במוזיאון רמת גן לאומנות ישראלית ( (L'imparfait, ב Cite Internationale des arts (עבודות אחרונות) ובגלריית תיאו בת"א (Neuter Genter).
כמו כן לקחה חלק בתערוכות קבוצתיות במסגרת אירועי האומנות בביאנלה ה-53 בוונציה(Effet Mère), הציגה עבודות מתוך הסדרה 'ליזה' ב Cite Internationale des Arts שבפריס, ואת התערוכה "המודל הנשי בצילום" ב La Galerie de L'instant, פריס.
נחמיאס היא בעלת תואר ראשון מהחוג לתולדות האומנות באוניברסיטת סורבון שבפריז ותואר שני מהחוג לתולדות האומנות באוניברסיטת תל אביב. כמו כן, הינה בוגרת החוג לצילום ומדיה דיגיטאלית במכללת הדסה ירושלים.

הקמת הגלריה בחוג לתקשורת צילומית במכללה האקדמית הדסה מצביעה על החשיבות שמייחסים ראשי המכללה לקיומה של מסגרת, שבה יערך מפגש אישי בין הסטודנטים לבין היצירות ויוצריהן.

הגלריה משמשת לתערוכות של צלמים מחו"ל ומישראל, וכן לתערוכות לימודיות של יצירות סטודנטים ושל תלמידי אוצרות. בנוסף, משמשת במה לפרויקטים חברתיים של סטודנטים מכל החוגים.

קיום הגלריה מאפשר למרצים לשכלל את דרכי הוראתם, להתייחס אל התצלומים בהקשר המיוחד של חלל התצוגה ולדון עם הסטודנטים בדרכים שונות להציג את עבודתם בפני קהלים מגוונים בעתיד. בדרך זו, יקל על המרצים להכין את הסטודנטים להצגה עצמית בפני גורמים חיצוניים, דבר שיידרשו לו בבוא היום וכן לבחון את מכלול עבודתם בתחומיו של חלל רב-אפשרויות.

לפרטים נוספים על המכללה
http://www.hadassah.ac.il/main.html

אין תגובות:

החוג למדעי המחשב

החוג למדעי המחשב