יום ראשון, 17 במאי 2009

יום פתוח במכללת הדסה ירושלים

מכללת הדסה ירושלים תערוך יום פתוח ב- 27 במאי במסגרתו תציע מסלולי לימוד בלעדיים במדינת ישראל

· פרופ' הלל שובל, זוכה אות מפעל חיים להגנה על הסביבה, מטפח את הדור הבא של מנהיגי בריאות הסביבה והבריאות בדרך ל"ישראל ירוקה"

· החוג לניהול ממוקד בתחום השירות.
רואים גידול של פי שלושה נרשמים לחוג לניהול לעומת השנה הקודמת

מכללת הדסה ירושלים, המתמחה בתחומי הניהול, העיצוב, הבריאות ומדעי המחשב, תקיים יום פתוח ביום רביעי, 27 במאי 2009, בין השעות 15:00- 20:00. היום הפתוח ייערך בקמפוס של מכללת הדסה, רחוב הנביאים 37, במרכז העיר ירושלים.

הסטודנטים של החוג למדעי בריאות הסביבה לומדים ומקדמים תרבות אקולוגית של "ישראל ירוקה". בראש החוג למדעי הבריאות והסביבה עומד פרופ' הלל שובל, ממייסדי התכנית הממשלתית לשמירה על הסביבה, זוכה אות מפעל חיים להגנה על הסביבה ביום העצמאות ה- 60 למדינת ישראל. פרופ' שובל מרבה להתבטא בתקשורת ובפורומים שונים על משבר המים וקורא לזרז תהליכים של התפלת מי ים, טיפול במי שופכין והשבת מים, וכן דוגל ברפורמה בדמות הגדלת הקצאות מים המוחזרים לטבע, לשיקום נחלים, לפארקים ולשמורות, לגנים וליערות, על מנת ליצור ריאות ירוקות שהחברה האורבנית הצפופה והתעשייתית זקוקה להם.

ההאטה הכלכלית שמאפיינת את התקופה האחרונה העלתה את קרנו של תחום השירות בסקטורים השונים. תכנית הלימודים במסלול לניהול המשלבת כלים תיאורטיים יחד עם התנסות מעשית, מעניקה לסטודנטים בסיס רחב בכל תחומי הניהול, תוך התמקדות בניהול השירות בארגונים ובעסקים גדולים כגון בריאות ותיירות.
כבר עכשיו נרשם גידול של פי שלושה מועמדים לבית הספר לניהול. במיוחד ניכרת התעניינות יוצאת דופן של מוסדות ציבוריים השולחים את עובדיהם על מנת לשפר את יכולות השירות שלהם.

ביום הפתוח יוכלו המבקרים להיחשף לכל התחומים הנלמדים במכללה, ובכלל זה לבית הספר למדעי הבריאות והחיים (אופטומטריה, ביוטכנולוגיה, הפרעות בתקשורת, בריאות הסביבה ומדעי המעבדה הרפואית), בית הספר למדעי המחשב והמידע, בית הספר לניהול, בית הספר לתקשורת ועיצוב, בית הספר להנדסאים ולמסלולי המכינה. כמו כן יקבלו הסטודנטים העתידיים פרטים על מגוון המלגות הייחודיות לנשים, למצטיינים ועוד ועל המעונות.

במהלך כל היום יינתן ייעוץ אישי. פרטים נוספים באתר המכללה: www.hadassah.ac.il


אודות מכללת הדסה ירושלים
יותר מ- 2,200 סטודנטים וסטודנטיות מכל חלקי הארץ, לומדים במסלולים של רכישת ידע אקדמי ופיתוח מיומנויות אישיות במכללת הדסה ירושלים, ומשתלבים בהצלחה במקומות
עבודה כמו חברות היי-טק, מוסדות מחקר, חברות ביוטכנולוגיה, מפעלי תעשייה, מוסדות רפואה, מכונים פרטיים ועוד.
במסגרת מכללת הדסה ירושלים פועלים בית הספר למדעי הבריאות והחיים, בית הספר למדעי המחשב והמידע, בית הספר לתקשורת ועיצוב, בית ספר לניהול, בית ספר להנדסאים, מכינות קדם-אקדמית ומרכז לימודי המשך.
מכללת הדסה הנה המוסד האקדמי היחיד בישראל החבר בארגון הקיימות העולמית (AASHE), בו חברים גם המוסדות האקדמאיים המובילים בעולם וכן ארגונים עסקיים, ארגונים ללא מטרות
רווח ורשויות ממשלתיות מכל רחבי העולם. לפרטים נוספים אודות המכללה: www.hadassah.ac.il

אין תגובות:

החוג למדעי המחשב

החוג למדעי המחשב