יום שלישי, 23 ביוני 2009

בול ה- 40 שנה


מכללת הדסה ירושלים משיקה בול ה- 40 שנה שמהווה את יריית הפתיחה לחגיגות ארבעה עשורים להיווסדה

מכללת הדסה ירושלים קיימה השבוע טקס הענקת תארים לבוגריה, במעמד ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת. האירוע התקיים בכיכר ספרא, עיריית ירושלים החל מ- 18:30.

במסגרת האירוע חשף דוד ברודט, יו"ר חבר הנאמנים של מכללת הדסה, את בול הארבעה עשורים להיווסדה של המכללה, שיציין את פתיחת אירועי חגיגות ה- 40 למכללה שיצוינו במהלך החודשים הקרובים.

על הבול מוטבע צילום של גשר (ע"ש) מילטון גוטסמן, שהוצב לאחרונה במרכז העיר. הגשר החדשני, בתכנונו ועיצובו של האדריכל יעקב מולכו, מחבר את שני צידי קמפוס מכללת הדסה ירושלים, חיבור של הקמפוס ההיסטורי ברחוב הנביאים, עם המבנה החדשני והמודרני ברחוב החבצלת, שנבנה כשימור של מבנה מהמאה ה- 19.

הצבת הגשר מהווה את נקודת הסיום של פרוייקט רחב ההיקף להרחבת קמפוס המכללה שיצא לדרך בשנת 2000, במסגרתו ניבנו מבנים חדשים והורחבו מבנים קיימים של המכללה.

הבול עוצב על ידי משרד הפרסום ברלזון & רן לוי.

מכללת הדסה מפעילה חמישה בתי ספר שונים: בית הספר למדעי הבריאות והחיים, בית הספר למדעי המחשב והמידע, בית הספר לניהול, בית הספר לתקשורת ועיצוב, בית הספר להנדסאים.

במסגרת מכללת הדסה ירושלים פועלים בית הספר לתקשורת ועיצוב המפעיל את החוג לתקשורת צילומית, בית הספר למדעי הבריאות והחיים, בית הספר למדעי המחשב והמידע, בית ספר לניהול, בית ספר להנדסאים, מכינות קדם-אקדמית ומרכז לימודי המשך.

מכללת הדסה הנה המוסד האקדמי היחיד בישראל החבר בארגון הקיימות העולמית (AASHE), בו חברים גם המוסדות האקדמאיים המובילים בעולם וכן ארגונים עסקיים, ארגונים ללא מטרות
רווח ורשויות ממשלתיות מכל רחבי העולם. לפרטים נוספים אודות המכללה: לינק

אין תגובות:

החוג למדעי המחשב

החוג למדעי המחשב