יום רביעי, 3 ביוני 2009

יום עיון אופטומטריה

מכללת הדסה ירושלים בשיתוף אוניברסיטת בר אילן והחברות סופלקס ומדי-פישר יקיימו יום עיון
בנושא עדשות מגע מולטי פוקאליות

יום עיון תחת הכותרת: "עדשות מגע מולטי פוקאליות – מהפכת העתיד" יתקיים מטעם התוכנית לתואר שני במדעי הראייה והאופטומטריה במכללת הדסה ירושלים בשיתוף עם חברת סופלקס, המובילה בפיתוח ושיווק עדשות מגע, אוניברסיטת בר אילן וחברת מדי פישר הנדסה ומדע. האירוע יתקיים ב- 30 ביוני 2009 בין השעות 16:00- 21:00 בקמפוס מכללת הדסה, רחוב הנביאים 37, ירושלים.

יום העיון תוכנן בגלל אי שביעות רצון כללית של פציינטים מבחינת ההתאמה האישית של עדשות המגע המולטי פוקאליות. יתר על כן, חלק גדול של האופטומטריסטים בארץ אינו מודע לפוטנציאל של עדשות מגע מולטי פוקאליות ואף נרתע מלטפל בנושא.
חברת סופלקס והחוג לאופטומטריה במכללת הדסה ירושלים, משתפים פעולה בפיתוח של עדשת מגע מולטי פוקאלית על מנת למצוא פתרון חדשני לבעיית משקפי הקריאה והראייה. מאחר והדרישה לעדשות מגע מולטי פוקאליות גדלה והולכת, החליטו תלמידי התואר השני באופטומטריה במכללה לחקור ולפתח עדשה בהתאמה אישית לפי נתוני ודרישות הפציינט.

פיליפ פיין, ראש היחידה לעדשות מגע במכללת הדסה, יעמוד על חשיבות ונחיצות עדשות מגע מולטי פוקאליות חדשניות. שלמה שריידר מאוניברסיטת בר-אילן יסקור היבטים שונים של עדשות מגע מולטי פוקאליות. נציגי החברות מדי פישר וסופלקס יבצעו הדגמה של מיפוי קרנית (corneal topography) – תהליך לא חודרני ולא פולשני ההכרחי להתאמת עדשות מגע. ביום העיון תתקיים תצוגה של טכנולוגיה עכשווית ושל מכשירי אבחון אופטומטריים שהם עזרי העתיד.

יום העיון מיועד לקהילת האופטומטריסטים ולמתעניינים בתחום. לפרטים נוספים והרשמה: נעמה 04-9955608
לינק לפרטים נוספים על החוג - לינק

אין תגובות:

החוג למדעי המחשב

החוג למדעי המחשב