יום שבת, 5 ביוני 2010

תעודות הסמכה לארבעה קמפוסים ירוקים בארץ ובינהם המכללה האקדמית הדסה ירושלים

השר להגנת הסביבה גלעד ארדן יעניק
תעודות הסמכה לארבעה קמפוסים ירוקים בארץ וביניהם המכללה האקדמית הדסה ירושלים האירוע יתקיים ביום ג', 15.6.2010, במשרד להגנת הסביבה שבתל אביב
השר להגנת הסביבה גלעד ארדן יעניק תעודות הסמכה "קמפוס ירוק" לארבעה קמפוסים נבחרים, זאת במסגרת עמידתם בקריטריונים הדרושים ולאחר בדיקה מקיפה של המשרד להגנת הסביבה.
האירוע יערך במסגרת "פורום קמפוסים ירוקים" ויתקיים ביום ג', 15.6.2010, במשרד להגנת הסביבה, דרך בגין 125, קריית הממשלה, תל אביב.

ארבעת הקמפוסים שלהם תוענק התעודה: המכללה האקדמית הדסה ירושלים, אוניברסיטת בן גוריון, סמינר הקיבוצים והמכללה למינהל.

במסגרת האירוע, יתנהל דיון מקצועי בשיתוף נציגי המוסדות האקדמאים ונציגי המשרד להגנת הסביבה, בנושאים הבאים:
הישגים ויעדים עתידיים של המוסדות האקדמאים לאחר ההסמכה לקמפוסים ירוקים, פורום אינטרנטי באתר המשרד להגנת הסביבה שיכלול קישור לאתרי הקמפוס הירוק של כל מוסד אקדמי במטרה לעודד העתקת רעיונות ומחזור רעיונות, הערכה ומשוב על הפעילות החינוכית בקמפוס- עד כמה יש "נראות" לתהליכי ההסמכה בקמפוסים, מה צריך לעשות על מנת לערב קהילה יותר גדולה ועוד.
מכללת הדסה ירושלים מוכיחה מדי שנה את מעורבותה למען איכות הסביבה, בדגש על שילוב תכנים סביבתיים הכוללים הטמעת עקרונות בניה ירוקה, שימוש מושכל במשאבים, מחזור, הקטנת שימוש בחומרים כימיים במעבדות הסטודנטים, פעילות ומפגשי הסברה של סטודנטים בבתי-ספר יסודיים בעיר בנושאים סביבתיים ועוד.

http://www.hadassah.ac.il/main.html

אין תגובות:

החוג למדעי המחשב

החוג למדעי המחשב