יום שבת, 26 ביוני 2010

תערוכת בוגרי החוג לתקשורת צילומית במכללת הדסה ירושלים

תערוכת בוגרי החוג לתקשורת צילומית תפתח ב-7 ליולי במכללה האקדמית הדסה ירושלים בסימן פילוח החברה הישראלית תערוכת בוגרי החוג לתקשורת צילומית במכללה האקדמית הדסה, מחזור תש"ע תפתח לקהל הרחב בתאריך 7.7.2010 בשעה 18:00 במכללת הדסה, רחוב הנביאים 37 ירושלים התערוכה תינעל בתאריך 28.7.2010.

הסטודנטים מהחוג לתקשורת צילומית בהדסה בחרו להתמקד במספר נושאים חלקם קשורים לפילוח החברה הישראלית למרכיביה בהקשר התרבותי של קבוצות בתוכה. בתערוכה יוצגו עבודות הנוגעות לנושא של עובדים זרים בישראל, הן בשדות קיבוץ קלי"ה והן מאחורי קלעים של מסעדות שחושפים את התנועה המוגבלת והצפיפות.

אחדים מהסטודנטים עסקו השנה בנושא של כוחם של מפגשים חברתיים, למשל בצילומים של אנשי דת אתיופים בארץ ובאתיופיה. כמו כן, בוגרת החוג נגעה בקשר בין דת ועולמם של ילדים. סטודנטית מהחוג עסקה בעניין של עולם ילדות ששועבד לעבודת הגוף מה שהתבטא בצילומים של ילדים ספורטאים צעירים .

בנוסף, יצירות אחרות בתערוכת הבוגרים מתבוננות בביקורתיות בתופעות יומיומיות שאין מתעכבים להתבונן בהם בדרך כלל: מודלים של חיילים המשמשים למשחק, חיילי המילואים והאופן שבו נוח לה לעין הישראלית לקשר באין מפריע בין נופים ודמויות שיש ביניהם סתירה.

http://www.hadassah.ac.il/main.html

אין תגובות:

החוג למדעי המחשב

החוג למדעי המחשב