יום ראשון, 28 בנובמבר 2010

פרופסור נאוה בן צבי האישיות האקדמאית היחידה מישראל שהוזמנה על ידי האו"ם

פרופסור נאוה בן צבי האישיות האקדמאית היחידה מישראל שהוזמנה על ידי האו"ם
נשיאת המכללה האקדמית הדסה ירושלים, פרופ' נאווה בן צבי, הייתה האישיות האקדמאית הישראלית היחידה אשר הוזמנה ליטול חלק ביוזמת החינוך הבין לאומית של האו"ם המכונה "Academic Impact"

נשיאת המכללה האקדמית הדסה ירושלים, פרופ' נאווה בן צבי, הייתה האישיות האקדמאית הישראלית היחידה אשר הוזמנה לניו יורק ליטול חלק ביוזמה הבין לאומית של האומות המאוחדות המכונה "Academic Impact".
לצידה של בן צבי היו נוכחים ראשי אוניברסיטאות ומכללות נבחרות אחרים ממקומות שונים בעולם, לרבות ממדינות המזרח התיכון.
מטרתה של התוכנית הגלובלית החדשה, אשר הינה פרי יוזמתו של מזכ"ל האו"ם, באן קי-מון, היא ליישר קו בין המוסדות הנבחרים להשכלה גבוהה לבין האו"ם בכל הנוגע לתמיכה אקטיבית בעקרונות של זכויות אדם, אוריינות, קיימות ופתרון סכסוכים. תכנית הלימודים של החוג למדעי בריאות הסביבה של מכללת הדסה, הכוללת מחקרים בנושאים כגון שמירת איכות המים לשתיה, השבת שפכים, טיפולים סניטריים, השלכות שינויי מזג האוויר ומחקרי זיהום האוויר, זכתה לשבחים ולהכרה בין לאומיים.
בפנותה לאסיפה הבין לאומית, הדגישה בן צבי את הצורך שמוסדות להשכלה גבוהה יכשירו ויחנכו ציבור מקצועי ומיומן בנושאים אלה וציינה את היוזמות פורצות הדרך הננקטות על ידי מכללת הדסה והמגשימות את המטרות שבבסיס תכנית האו"ם Academic Impact"".

פרופ' נאוה בן-צבי PhD בכימיה והיא פרופסור מן המניין של האוניברסיטה העברית. היום משמשת פרופסור בן-צבי כנשיאת מכללת הדסה בירושלים, המהווה דוגמה ומופת למצוינות, מצוינות שהושגה באמצעות עבודת צוות של הנשיאה, חברי הסגל, הסטודנטים ועובדיה.
פרופ' בן-צבי שמשה יושבת ראש של ועדות וגופים מנהלים בנושאי חינוך בארץ, והיא נבחרה בתור עמיתה (Fellow) של האגודה האמריקנית לקידום המדע ב- 2003. היא חקרה, כתבה, פיתחה ופרסמה מאמרים רבים, ספרים, ספרי לימוד וערכות למידה. לאחרונה, היא מוליכה "טרסט מוחות" בנושאי מנהיגות נשית באקדמיה בתחומי הרפואה והבריאות. מאז מונתה לנשיאה, פרופ' בן צבי הביאה לגידול של עשרות אחוזים במכללת הדסה, ונבחרה להדליק את המשואה בטקס המסורתי בהר הרצל שהתקיים ביום העצמאות ה- 59 למדינת ישראל.
http://www.hadassah.ac.il/main.html

אין תגובות:

החוג למדעי המחשב

החוג למדעי המחשב