יום ראשון, 28 בנובמבר 2010

דואגים לסביבה במכללת הדסה

המכללה האקדמית הדסה ירושלים קיימה יום ירוק ביום ג' .2010 23.11
היום הוקדש לפעילות בנושא איכות הסביבה במכללה

המכללה האקדמית הדסה ירושלים בשיתוף ארגון "מגמה ירוקה" קיימה יום ירוק במטרה להגביר את המודעות לאיכות הסביבה. היום התקיים ביום שלישי ה- 23.11.2010 בין השעות 10:00-16:00 ברחבת אולם זקס וברחבה שליד מרכז המשאבים והמידע.

"היום הירוק" הוא מיזם המבקש לתת מקום לפעילויות המביאות בחשבון את נושאי האחריות הסביבתית. מכללת הדסה שקיבלה השנה את אות "הקמפוס הירוק" מטעם השר לאיכות הסביבה, ומקיימת את החוג היחיד בארץ למדעי בריאות הסביבה, ממשיכה גם בשנת הלימודים הנוכחית ליצור מגוון עשיר של פרויקטים שונים בתחום הסביבה וממשיכה את מסורת "היום הירוק" בכדי להגביר את המודעות לאיכות הסביבה.

במסגרת האירוע, הוצבו ברחבת הקמפוס דוכנים שונים כגון: דוכני הסברה ומכירת מוצרים "סביבתיים" ודוכן מכירת צמחים המופעל ע"י משתקמים במסגרת פעילות של ארגון "חזון פתיה". כמו כן הוקרנו במהלך כל היום סרטונים בנושאים סביבתיים.

במהלך הערב הוקרן הסרט "הבית" (סרט סביבתי, כמובן) באולם גוטסמן, במסגרת "מועדון הסרט הטוב". חברי מגמה ירוקה במכללת הדסה החליטו למסד את הקרנות הסרטים הסביבתיים אחת לשבועיים, דבר אשר יכול לתרום למעורבות הסטודנטים והציבור הרחב בתחום הגנת הסביבה.



http://www.hadassah.ac.il/main.html

אין תגובות:

החוג למדעי המחשב

החוג למדעי המחשב